måndag 11 augusti 2008

jag har mensverk, total jävla smärta. det har aldrig varit såhär äckligt farligt. idag la jag mig nästan ner i fosterställning på jobb för det gjorde så jävla ont. och hey, det började imorse, jag fick min jävla lingon imorse. och vafan, det blir ju bara värre &värre. tredje dagen är värst. imorgon ska jag jobba, och sedan kanske utgång, får se hur jag mår imorgon. just nu vill jag bara ligga ner, se bert och dricka te under mitt mjukaste täcke.

btw, jag tror jag är kär. i en väska, samma väska somvanligt men idag träffade jag den live. uh, it hurts. men jag längtar till hösten, jag kommer trivas som en fisk i ett vatten, tror jag. hey kids nu kommer mamma-ida &passar er. ja, jag är nöjd. tack anna, aka arbetsförmedlingen &tack des aka annas arbetsförmedling.
P&K

Inga kommentarer: