söndag 3 augusti 2008


i'm sorry dudes. jag är inte riktigt vad jag brukar vara på bloggfronten. (och inte någon annan stanns heller för den delen) senaste dagarna har jag såklart jobbat. och lika så imorgon på min B-DAY! men sånt är livet och cash is king. lina lagar mat till la familj nu, och jag planerar en tidig sänggång. runt 22-23. ska upp lite i 7imorgon och åka till jobb, fast jobbar bara till 14. men sen måste jag städa mitt rum, hehe. det är bara LITE stökigt. mamma är jätte arg på mig för det är så stökigt. idag åt jag potatismos tillsammans med min lillasyster. och här om dagen hade jag afterbeach med min tvilling. livet leker fast jag jobbar. &lycklig ja, det är jag. och det blir en sista mintuen i september &sedan nanning hela hösten. puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

22-23, yä right :P