måndag 4 augusti 2008

en glass blev bestämmt igår. en glass.
anna tappade mobilen och jag terroriserade annas telefon aka filip (?) säkerligen 10 gånger. &tillslut fick jag tag på filip, som hittat annas mobil, kul kille. efter mycket tjoffsande, knasande och flummande hittade jag anna på 7eleven. då blev den stora bj's till hela gänget. och 22-23 var ju bara att glömma. efter att vi suttit på 7eleven till efter stängdax, så sjussade jag anna på lonboarden, anna sattt och jag körde, sen satt jag &anna och marco körde. tills vi blev trötta då satt vi utanför världens skabbigaste leksaksaffär och pratade, det var mysigt. jag var hemma kl 2. aldeles för sent egentligen.

idag vaknade jag &insåg att fan, jag är inte 18 längre. hey hey 19 = jag blir snart 20 &då är snart döden här och bankar på dörren. och gud har kissat på mig hela dagen, det var inte kul. ikväll blir det mat med släkt sedan ska jag sova, tidigt. eller ska jag gå ut? LÅS IN MIG.
P&K

Inga kommentarer: