söndag 20 juli 2008

Skriv 7 meningar/hemligheter om dig själv

1. jag har spolat ner 3 kattungar i toaletten med min älskade syster lina, när vi bara var några år.
2. när jag var 10 spydde jag ner hela blodgivarhalmollen för där var så äckligt mycket blod över allt, jag har seriösa problem.
3. jag kan inte gå ut utan målade naglar, då känns det konstigt.
4. om jag träffar telenor och dom frågar hur gammal jag är svarar jag altid 14, för då orkar dom inte snacka med mig.
5. jag är totalt besatt av höftben, jag brukar alltid klappa dom när jag blir sjussad på cykel.
6. &tack vara min blodfobi så har jag rymt från sjuksköterskan när hon skulle ta ett viktigt blodprov på mig, men jag har fortfarande inte gjort det.
7. jag blev bara tillsammans med s för att min kompis hade sagt "men man måste bli tillsammans med den man hånglar med först?"

that's me!

Inga kommentarer: