söndag 20 juli 2008


festen igår var aldeles rolig och bra. jag drack hinkar, smsade randoms &pratade i telefon med min man uppåtlandet. kvällen slutade i en taxi hem, med "emma" des &randomekilledude andre? hemma somnade jag nästan dirr, förs lite mer randome smssing. men vaknade av kramp i vaden. it hurt's fortfarande. nu ska jag gå loss på vad som finns i kylen. ha-ha och lägga mig och glo på tv. för jag, ja jag ska inte röra mig en meter. eller okej, kanske till ica och köpa chippe. jaja, livet är en fest. på fredag är vi på det igen. jag menar första året jag får vara i ett öltält lagligt? i bee there och tycka upp ett stycke leg i fejjan på er dudes. och nej, jag svarar inte i min mobil. jag har infört klickfingret igen, jag menar efter gårdagens bravader vet man aldrig vem som ringer, eller hur des?
:**:

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah, ha va för wasted för att fatta något igår.. du ringde vell? eller va de bara sms? jag va en odräglig bitch, hähä. poussee:*