onsdag 4 juni 2008

okej, sjukligt dåligt uppdatering från min sida, så här kommer fingsen. i lördags åkte jag &viki upp till våra dudes i hässleholm och softade på siesta. planka in på campingen i lite kiss, var fint. sen rejvade vi sjukligt mycket till lite band, mest vincent vicious &tensta baby såklart. sedan deckade vi på stationen i 1h och tog tåget hem 07.22 där jag deckade igen. frulle på mcdonki med viki<3 sedan home sweet home. sov några timmar, städade och sedan drog jag till john och softaliserade mig och åt glass, men mest så låg vi utslagna i sängen och glodde på en teve. precis vad jag orkade med. on the night drog vi till gröningen och myste, sen hamnade jag på max &sedan i des säng. där jag däckade bumms. måndag=tömma skåp, köpa outfit, hem, ner till gröningen, sen rejva på wallmans med mitt hundbajs! he-he! i tisdags mådde jag inte fin firre, men upp kom jag också fikade vi hos annika som ska få en bebis:**** jag blev så jävla kär. sedan drog jag hem några timmar och then we rejved on the hampibampi. and then the swea baby. jag och anna hade fun fun fun &alot of drinking cider. and then we did some serious fishing. haha! och jag åkte nattbuss med john hem, tack gode gud för det lixom. annars vet jag en som hade suttit där än! ME! idag har jag sovit, sovit, sovit. &chillat grolla. kom nyss hem efter mcdonlas, 'bowling' &elin. tack tjejer för ni är finast.

jag har världens största klump i magen! :C
PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror bestämt att du är bäst i hela univeersum på att sammanfatta dina dagar, me likie :D!