fredag 6 juni 2008

JAG HAR TAGIT STUDENTEN!
fyfan, jag kan inte fårstå det. det funkar inte. igår hade jag the time of my life, jag var så jävla lycklig. men så sjukt ledsen samtidigt. för vem vill släppa så fina tjejer som jag ligger inne med? jag vill se er varje dag, saknar er redan. &det första jag gjorde när jag vaknade igårmorse var lipa en skvätt, en skvätt i på chanpangefrukosten (som var urmysig) en liten i aulan, och sedan dundergråten under utspringet för allt var helt galet. jag vet inte vart jag ska ta vägen, eller säga. förutom att jag vill tacka alla, speciellt mamma för hon är bäst i test. &såklart alla som var här &mina fina dudes. och imorse när jag klev av bussen hade jag varit vaken i 24h. &jag lovar det var de finaste 24h i mitt liv. men jag kan säga, costa veckan, veckan efter, denna veckan, världens bästa veckor, dagar, timmar! jag är galet lycklig.

Inga kommentarer: