lördag 28 juni 2008

MITT HJÄRTA

igår var jag med john+ahl en stund. vi (läs dem) spelade gta 3 &jag satt och hade damp och var ett plank, ett plank att kasta PLAYSTATIONKONTROLLER PÅ!!!! ja, jag fick en smygtjock läpp av de två herrarna i mitt sällskap. sedan gastade john hem mig i bilen &hela vägen var vi mungis. haha! john är riktigt skadad och innan jag gick ut bilen slog han till min tutte, (jag vet någon som inte lever länge till) ahhahahaha skoja! imorse vaknade första gången fem i sex, det var inte kul. somnade vaknade &tillslut gick jag upp. pratade med lillsyrran fany &bestämde att jag skulle komma ut tidigare och träffas lite på henne, so i did. träffade både henne &lilla thea tillsammans med sabina. sedan gick jag till jobb och fixade, grejade och spillde ner hela min tröja. så jag tvättade den så blev den ren igen. slutade vid 22. råkade stöta på både farfar+gun &lillafanny igen så lillan följde mig till tåget &vi kanske ska hänga igen nästa vecka. nu har jag köttat i mig chips &mammas pepsi (fast jag hatar pepsi) men jag är lite ledsen så då måste man dricka peppsi? nu ska jag bädda ner mig själv i mine säng. (eller linas) inget jobb förrän tisdag natt, jag är nöjd. jobbar knappt nått nästa vecka &då ska tydligen solen komma. men sen köttar jag ihjäl mig nästa vecka, hey baberbia.
peace


Inga kommentarer: