söndag 29 juni 2008

godmorgon &godnatt såhär snabbt gick denna dagen.
så skönt att vara ledig idag, och sen vet jag att jag ät ledig hela dagen imorgon &tills 16på tisdag. jag är glad. idag har jag bara njutit av min ledighet, ätit onyttigheter &cyklat till pökmeh. varför göra nytta när man är ledig och bara kan ta det lungt? shönt. imorgon ska jag gå lite på stan, sedan ska jag ut till josse &sen ser jag vart jag hamnar. troligtvis äventyr med josse &henke (!) känner mig sjäkligt sugen på big buddah baby! men det är ett senare problem precis som min bröstmjölk mamma. frästen så vågade mamma inte komma in och krama mig godnatt igårkväll för hon hade druckigt för många öl tydligen, hon är söt hon min mamma. na-na. näe, nu är klockan mycket, eller ja typ 23.00 men mycket för mig som är dödstrött, har redan borstat tänderna och satt på dregglis. så nu ska jag hoppa i min säng &läsa en tidning eller i linas &se tv/film.
love is my religon, puss.

Inga kommentarer: