torsdag 12 juni 2008

jag är DÖDStrött, men ni tåler att höra det igen.
har inte kunnat sova för jag har oroat mig för olika saker, sedan åkte jag till åstorp på intruduktionsdag, under lunchen gick jag hem till sofie &pratade lite, sedan tillbaka igen. också fick vi göra ett prov?! men jag kirrade det, så jag rockar fett. när jag skulle ta tåget hem, hände grejen som jag alltid har fasat inför, jag hoppade på fel tåg. tåget rullade in på stationen &jag blev glad och hoppade på, hittade finaste platsen, franlänges, satte mig ner och slappnade av. men dåjävlar börjar tåget köra åt fel håll, nu åker jag då baklänges. jag tänkte typ "han ska bara backa lite" men det gjorde han inte, han började köra som en galning.. &där satt jag på ett tåg, och jag visste ifan vart jag skulle hamna heller, men i klippan hamnade jag. i regn, svullna skor, en väntsal med en transa i som luktade illa, osv. sen på allt detta trampade jag på en död stackars fågel, japp! fick vänta 1h på ett nytt tåg som skulle ta mig home sweet home. fick ta ny biljett &allt, suck. men hem kom jag. &nu precis kom jag hem från john eller det var 1h sen men vad gör det om 100år? nu ska jag sova, för imorgon har jag sov morgon :'D. jag är lyckans ost, i helgen måste jag göra mig bekant med lite papper &sidor som jag fick idag.

jag lyssnade på forever young idag &bölade en svätt. jag saknar er tjejer, &vafan idag är det 1vecka sedan vi tog studenten? fattar ni? för det gör fan inte jag. sen fick jag bilder av sandra i klassen, fina var dom:*
PUSS

Inga kommentarer: