onsdag 11 juni 2008

För 5 år sedan......var jag typ 13 och hade min sista sommar i världens mysigaste lägenhet. troligtvis hängde jag med malin varje dag &spanada på hennes heta granne.

För 3 år sedan......hade jag världens finaste sommar innan jag började gymnasiet, jag umgicks konstant med mina klasskamrater från nian &hade det så jävla mys.

För 1 år sedan......var det sommar och jag gick och väntade på trean. vi badade och solade en jävla massa. och jag hängde med paulinki &johnnarna all the time, typ.

För 3 månader sedan......festade jag som ett mongo, tandställningen åkte av efter 100år och jag var skadat lycklig. mamma var borta nästan hela månaden så jag &lina hade the place för oss själva, hehe.

Igår......hjäpte jag min syster till arbetsförmedlingen, hjälpte des med h &sedan träffade john i stan. sedan åkte vi hem till honom åt makaroner och myste järnet. sen åkte jag hem &försökte sova.

Imorgon......ska jag på introdag hela dagen i åstorp, dock inte lika tidigt som idag. sedan ska jag fan göra nått rejvigt på kvällen.

Om ett år......vet jag inte vart jag är, vad jag gör, eller hur jag beter mig. kanske läser jag vidare, kanske har jag flyttat till iväg, eller är jag ute på villovägar med någon, mexico viki?

Inga kommentarer: