tisdag 15 april 2008

jag gick upp 1h för tidigt för att hinna till stan &fixa en svart bok till mina foto. det fixade jag &hade andan i halsen när jag kom till skolan. 30min innan vi började, bra tänkte jag! då fixar jag ut mina bilder så har jag det gjort, kanske jag kan käka lunch också. men då var mitt konto låst, hehe. frökenfoto låste upp det till mig, men jag råkade låsa det igen. orkade inte försöka mer. hade färg &form. fixade ut bilderna, han käka lunch och sedan mode b. rita klänning &tänka inför provet imorgon. höft ner 9cm, rumpa ner 19cm, stussvidd 96 +5cm rörelsevidd. jag rockar så fett mycket. snabb fotografering med anna &sasha + klänningarna. stresscykla hem &fixa projekt rapporten, bilderna &svarta boken. precis klar &satte mig precis ner.

kvar att göra
1. fota lina
2. redigera de bilderna
3. föra över linibilderna +anna+sasha på pps mp3
4. skriva med vita pennan i boken
5. packa ner grejerna i min väska så jag inte glömmer nått
6. dusha

imorgon måste jag också vara i skolan typ 1h innan för att skriva ut bilder till min pa igen &fixa lite med boken &kasnke läsa igenom provet. eller jag tror fan jag kan det där. är så jävla järntvättad av halsringingar, byst insnitt och helvete vet vad. sax=vim &inga madonna tuttar här inte? ´
P&K

Inga kommentarer: