tisdag 15 april 2008

1. Äger du ett par vita string - falskt
2. Har du mer än 5 bh:ar - sant
3. Älskar du killar som har magrutor? hehe bryr mig inte om deras magrutor
4. Har du haft trekant - falskt
5. Har du färgat håret minst 3 gånger? - big yeye
6. Går du ut utan smink? - varjedag
7. Har någon gång spelat klädpoker? - yes &det slutade inte lyckat.
8. Har du haft sex på en offentlig toalett? - falskt
9. Har du någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad pitt? - falskt
10. Har du hånglat med över 15 killar? - sant
11. Du älskar att prata om sex och killar? - sant, falskt. båda typ.
12. Har du dåligt självförtroende? - falskt
13. Älskar du att få uppmärksamhet? - sant
14. Har du kysst en tjej? - sant
15. Har du strippat inför en folksamling? - falskt
16. Har du tittat på en porrfilm? - sant, paula?
17. Studerar du ofta din kropp i spegeln? - falskt
18. Bär du alltid läppglans? - sometimes
19. Är du nöjd med dina bröst? - falskt. eller ibland gillar jag dom.
20. Har du provat droger? - falskt
21. Har du tatueringa? - nej
22. Vilka är dina umärkande drag? - eh? vet inte.
23. Vilken hundras liknar du? - bite me tiger. vafan vet jag?
24. Vilka är dina starka sidor? - jag garvar lätt &är possitiv.
25. Vad är det första du gör när du kommer till ett hotellrum? - kikar runt, lägger mig i sängen.
26. Din bisarraste ägodel: kurre &mina handbojor. som jag fick i 18års present.
27. Din tjej/kille har förvandlats till ett djur. Enda sättet för att hon/han skall bli normal igen är om du har sex med honom/henne. Vad för djur skulle du föredra att han/hon är? - buh! öh. fan va äckligt. men typ nä. svarar jag inte på.
28. Vilken är din värsta dejten i ditt liv? - ts.
29. Vad tycker du är attraktivt? - HÖFTBEN! fina händer &typ magsidan. haha
30. Om du skulle ändra en sak med ditt utseende, vad skulle det vara? - mindre boobs.
31. Har du någonsin slagit till någon, vem och varför? - många gånger, av olika andledningar
32. Vilket är det största äventyret du upplevt? - vet inte! hehe
33. Vilken låt har påverkat dig? - idag: life is life.
34. Vilka saker skulle du kräva i din loge, om du var megakändis? - mina fina vänner, the hills, bj's &öl. haha
35. Då var du nära att dö? - igår, om jag hade varit deprimerad.
36. Vilka tre uppfinningar kan du inte leva utan? - kurre, hehe skoja. men massa saker.
37. Hur skulle du vilja bli beskriven? - GLAD CHEJ
38. Vilken är den värsta förolämpning du fått? - haha vet inte. minns fan inte nu.
39. Om du fick ge ett enda råd till någon, vad skulle det vara? - lev förfan. tänka kan du göra sen.
40. Favorituttryck? - just nu "men blow me bitch"
41. Favorit manlig skådis? - din pappa.

42. Favorit kvinnlig skådis? - din mamma
43. Favorit parfym? - miss dior, chérie
44. Favorit pålägg? - ost
45. Favoritaffär? - H&M

Inga kommentarer: