tisdag 11 mars 2008

trött, trött, trött och åter trött.
kunde inte sova inatt, låg bara och tänkte på fingret &barnvagnen. jobbigt läge, afan. tillslut somnade jag och imorse vaknde jag av att thea ringde mig, kl 9. söt är hon iaf &jag var duktig yrvaken. trodde det var fredag? så jag sa att jag skulle följa med dem på väla, men sen kom verkligheten ifatt mig, så inget väla, istället blev det grymt seg dag i skolan. träffade även gnua som sitter i rolingstol för det är hans projekt arbete! tycker det är as kul att köra honom i den, wi! sedan satte jag mig på honom så jag också fick åka, då slutade det med att gnua inte kunde svänga så vi nästan dog. fick thaibox av viki [tack darlin] sedan blev det en lång runda i stan, viki hitta fina grejer. sedan dog jag på bussen hem, &nu har jag pluggat projektarbete. nu blir det gossip &kanske lite käk. ska sova tidigt ikväll. imorgon ska vi till centercyd! hoppas på skor till studenten kaske?
jaja

Inga kommentarer: