onsdag 12 mars 2008

i need you boo, bla bla sug mig!
tack des för att jag har haft den låten på skallen hela dagen &nu sitter jag och lyssnar på repeat. kul! efter skolan fikade jag på mezo med lini &ebba jag fick en cola, shalala. sedan när jag skulle cykla hemträffade jag carro, som jag gått i skolan med sedan jag kännt ebba=longe time, eller började carro innan, skit samma. vi har kännt varandra länge, träffade henne iaf och stod och snackade länge. sedan cyklade jag som en dåre hem. hem, deo, parfym &sedan möta carina så åkte vi till centersyd, ingen klänning till lini. synd om henne ju! sedan åkte vi till väla &fick mat. mamma bara köper massa mat till mig &lina hela tiden, hon är bortskämmd av sin resa med al inclusive. men jag klagar inte? sedan stog mamma, lina &carina och glodde på tomas sabo barlocker i säkert ½timme. sedan tvingade dem två stackars kasörsökor öppna själva skåpet så dem kunnde glo mer, sedan plockade hon fram alla nyheter.. sedan bara går dem utan att köpa något! jag hade fan fått dåligt samvete!! deras ursäkt var "men vi måste se om det finns nårra finare på familia på lördag" etta inte följa med och stå och glo på några jävla barlocker i ½h! jag pallar inte sånnt, mamma ge mig en blåbärspaj istället, så följer jag med<3 sedan garvade mamma &carina i bilen hem från väla så carina fick nästan stanna bilden för hon inte kunnde köra. mamma kunde typ inte andas, jag var tvungen att skratta med dem, underbart ju! nu är jag eh? hemma. ska försöka sova ordentligt inatt, fingret + barnvagnen pajjar allt. började fan nästan böla innan när mamma drog upp det i bilen, när vi var precis vid pålsjöskog. haha så mamma fattade att jag inte gillade det:*
p&k

Inga kommentarer: