onsdag 19 mars 2008

nu blev lina arg på mig igen, slog mig på tutten &gick sin väg. hejdåsyrran! hon ville ha pommes + sås ikväll till kvällsmat och hat tjatat i hundratals år. jag är inte alls sugen på att gå till ica för lite svettiga pommes, så jag sa att jag inte ville. det var då slaget kom. jag ska laga något mycket godare. inte för att vi har så jävla mycket mat hemma, men det fixar jag. altså ett stort plus till mig själv idag. först fixade jag foder &blixtlås till guldjackan, tar mudd på skolan o färgar? tyg till mina byxor och sedan fixade jag faktis en bh. H E R R E J Ä V L A R I F A N, säger jag bara. mina bröst blir som två bomber typ :"kom hit ska jag kväva dig mellan mina bröst" men under klänningen kommer det bli jätte fint, mamma sa också det. &bhn är också fin. ska köpa ett par matchande trollor sen också till studenten så jag blir lecker. jag har nyss gjort lexan, jag total äger. på fredag åker jag till pappa, småsysrrorna &min plasticmum. nä. nu ska jag leta föda!
P&K

Inga kommentarer: