onsdag 19 mars 2008

1. Fullständigt namn? Ida Moberg Sthål
2. Exakt ålder? 18 år 7månader &15dagar
3. Var bor du? PÖ
4. Du bor med? Mamma &våra två husdjur, katten &lina [sometimes orre]
5. Husdjur? lina, katten &oskar ju!
6. Färg på ditt hus? hej hej tegel klump
7. När är du född? 4agusti
8. Klass? es3b
9. När tar du studenten? 5juni 2008.
10. Något jobb? neh
11. När gick du upp i morse? 10.00 (&då var jag tidig)
12. När ska du sova ikväll? senare
13. Duschat idag? yesyes
14. Kramat någon idag? ja, big time.
15. Pussat någon idag? ja.
16. Vad har du ätit idag? macka+yugi+flingor, morot, pasta med vegbiff med gott i.

17. Dagens klädsel? mina lee som jag köpte i 8an, det är hål överallt i fjaset, min tunika med fåglarna på, mörkrödkofta, grön jacka, svarta converse, rosa sunbrills &leopardundies.
18. Dagens smink? mascara, faktis!
19. Dagens sötnos? safa, des &des faster &viki såklart min stjärna. mamma också!
20. Dagens roligaste? en bild på mamma från hennes semester.
21. Har du många vänner? lagom, dom är fina.
22. Hur många har du kysst? ständigt denna jävla fråga. om jag ändån räknat sedan jag kysste någon första gången, lycka till!
23. Vem kramade du senast? mamma eller lina, eller safa. eller des.
24. Hur många har du haft sex med? juste
25. Hur många har varit otrogna mot dig? ½. haha
26. Hur många gånger har du varit otrogen? 0
27. Har du pojk/flickvän? nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? viki, eller mammas kompis.

Favorit:
31. Film? vadå film?
32. Låt? icke vet jag
33. Mat? ge mig thai!
34. Dryck? cula
35. Färg? rosa!
36. Land? har inget.
37. Stad? öh. vet inte, jag gillar sthlm bara för jag alltid har så mysigt där.
38. Ämne i skolan? textilen big time! <3uh
39. Strul? altså, det finns många som varit såhär favvo. men alla på olika sätt.
40. Godis? suris &lakris

Senaste:
41. Personen du tänkte på? viki
42. Personen du kysste? ha-ha-ha? minns inte
43. Gången du spydde? shit, jag vet inte!
44. Gången du grät? igår
45. Pizzan du åt? för någon vecka sedan, typ 2kanske?
46. Gången du var i Göteborg? eh, typ när jag var 14. förutom när vi körde förbi när vi drivade 2 sälen.
47. Du var i Stockholm? v6 med textilchejerna
48. Gången du var hög? aldrig
49. Gången du var full? förra helgen kanske? jag minns inte. i lördags?
50. Personen som såg dig gråta? öh? minns inte

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? Svart.
52. Hund eller katt? kize
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på, men mer fest.
54. Tv-spel eller dataspel? guitar hero!!!
55. Singel eller upptagen? singel!!! snigel.
56. Hångla eller ha sex? make out
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? ursäkta?
58. Big Brother eller Paradise Hotel? Bih brothaa
59. Ragga eller bli uppraggad? jag raggar inte. ha-ha-ha- &jag blir inte uppraggad. ha-ha-ha
60. Har du svart hår eller blont? blont med lite gul?
61. Har du blåa ögon eller bruna? blåeh
62. Choklad eller lakrits? zikelahbolleh
63. Göteborg eller Stockholm? STOCKHOLM, OH!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höwgerh
65. Coca cola eller fanta? Cola ffs!
66. Pizza eller kebab? pirre
67. Randigt eller prickigt? Randigt, med beige!
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? LEVA LIVET!

Antal:
70. Personer du älskar? kan jag inte räkna!
71. Personer du hatar? ha-ha. 1eller2.
72. Pojk/flickvänner du haft? 0! hahaha
73. Personer du hånglat med under en 24-timmars-period? smkkvällen+gnutte nighten 06. kan inte räkna på fingrarna+tårna iaf. puss
74. Glassar har du ätit på en dag? många!!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? siesta ett måste om mina pengar vill mig väl. hade velat se baby på hultan.
76. Gånger du har haft minnesluckor? inte ofta.
77. Gånger du varit hög? 0
78. Personer du saknar just nu? 0 för alla är så söta.
79. Gånger ditt hjärta har brustit? 3 tror jag.

Vem:
80. Vill du kyssa nu? ha-ha-ha, det du.
81. Ska du träffa imorgon? alla i min klass för imorgon har vi svenska, mormor, mamma, lina, moster.
82. Sjöng du senast för? mamma
83. Hade du senast en msn-konversation med? linus /john, fast jag sriver mest. såklart.
84. Spelade du tv-spel med senast? josse, viki, elin <3
85. Vill du ta med på en resa just nu? ebba, eller lini. eller båda?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? personen som gjorde denna listan innan mig. (om blickar kunde döda)
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? mamma
89. Vill du sova med inatt? någon som är mysig att sova med.

Vad:
90. Gör dig glad? mina fländs, överaskningar typ.
91. Gör dig ledsen? folk som är köttade
92. Vill du helst göra nu? se asking olle
93. Önskar du att du slapp göra? svenska b
94. Vill du ha just nu? cooolaaaaaa
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en resa, en kamera, wehörlurarna
96. Längtar du till? studentveckan &sommaren
97. Tycker du om dina betyg? jag har bättrat mig:)
98. Ångrar du i ditt liv? en liten jävla skit sak, som jag ångrar som fan nu. kiss
99. Är det bästa som har hänt dig? MAMMA &CHEJERNA
100. Är klockan? 22.01 dax för OLLE!

Inga kommentarer: