söndag 2 mars 2008

jag är så äckligt slut! helt trött &dödast.
igår vaknade jag 20min innan jag skulle ta bussen ut till oskar &förfest +lämna mina stuffs. jag klarade, han göra vid mig någorlunda, äta &gå till bussen. bowjah! dom drack möjd, jag mådde illa för det luktade verkligen röv. sedan blev det promenad till maggan där felicia hade sin 19års fest. &fest blev det som vanligt. alla sprang runnt med sprudgrädde(fredde?) &chokladsås. slutade med att jag hade sprutgrädde i ögonen, inte lika nice. men roligt hade vi! dans, busande, marängsviiiiis &massa chippe, godis osv. haha troligtvis den konstigaste &mest flippade festen på länge, säkerligen i maggans hus iaf? kvällen slutade med att gustav deckade &jag ritade ett fint blått sträck i hanns panna/näsa. då drog han mig i benet genom hallen, jävligt givande gustav. (frästen är han typ rädd för mig, sori bro) sedan tog vi och gick hem, jag, lina, oskar, jolle, virre, bille &h. bille är nog världens roligaste/konstigaste/upprepande människa när han är full. men jag klagar inte, inte nu iaf ..igår så kanske? jag somnade fan dirre, efter jag snackat hål i huvet på virre. sedan vaknade 1imorse. blev frulle sen cg &godis! sedan softade jag &virre i sängen, glodde typ teve och jag halvsov. sen gick vi middag av pappasteffe &mammaeva. nu är jag hemma, trött som fan!

mamma ringde nyss, hon kommer hem imorgon/imorgon natt 00.30
wooooooop, lyckotårar.

Inga kommentarer: