lördag 1 mars 2008

des fick dressa mig igår innan kvällens utgång, när jag kom till des var jag opepp, osminkad osv. sedan blev det parai, jag blev påklädd, sminkad &fixad. blev svart tisha &blommigväst. först upp &kika i elins nya lägnehet, jag vill också ha en lägenhet med stor sommarbalklong (som dessutom var perfa för äkta balkong fester) hu! sedan gick vi till den andra elin, det blev JÄTTE god mat, är as sugen på den maten nu!!! sen blev det efterrätt &vin såklart. lulla ner i stan vid 11? jag hamnade på bulls med viki, josse, elin, erika, olivia. där träffade vi också pp&joel lite. sedan snackade vi med några killar som visade sig vara josses halvkusiner, så hängde vi med dem till crom, fast där var apmycket folk så vi tog en korv, sedan åkte jag med vikilove hem. viki är så jävla söt. imorse blev det frulle, sen tog jag tag i mig själv &åkte till stan, hämntade min väska och åkte hem. nu är det bara till att vila lite kanske, sedan göra mig hansome &partaya igen! wooop

Inga kommentarer: