fredag 7 mars 2008

inatt har jag drömt, drömt och drömt. började med att jag åkte skidor med johannes i typ sälen sen var vi helt plötsligt hos min farfar &lämnade mina skor, sen fick jag springa och hämta mina vantar för jag tappade dem när jag åkte ner för en backe? helt sär. sen så hade jag vunnit en t-shit och var tvungen att klättra upp för värsta branta trappan (&jag hatar höga höjder) det var as läskigt. sedan fick jag en tröja med en ful superman på? bara för jag så jr's nya bräda igår. haha? sen så skulle vi käka mat &då hade jag hunnit åka ett åk, och sen fick jag inte åka mer? så jävla taskigt.

sen vaknade jag av att jag av att jag hade lagt alla mina små gosssisar under min kudde? sen låg och ströp ett av mina gossisar (nej det var inte råttan hilda:*) iaf, sen somnade jag &vaknade av att jag låg och gossade med den typ? haha altså helt cepe natt. nu ska jag strax cykla till skolan &fixa projektarbete. blåsan finns fortfarande dock mindre:)

Inga kommentarer: