lördag 8 mars 2008

fredag &lördag har jag tillbringat med helsingborgs finaste tjejer.

igår, fredag tog jag tåget hem till viki [missade det nästan pga att jag är korkad iaf..] det blev fondu, pastasallad, bagetter &brieost. sedan låg jag typ i vikis säng hela kvällen, eller låg på viki och lyssnade på musik. viktoria är nog en av mina vänner som är lättast att umgås med, man behöver inte säga någonting, vara någonting jag bara finns typ. runt kvällskvisten blev det film, &jag somnade. så jävla duktig jag är. vaknade imorse vid 8a av att viki skulle göra frukost, jag var för trött &bestämmde mig för att sova kvar. vid halv 10 körde vi mot stan, viki till lördagsskrivning &sedan sjussade lotta mig hem:) käkade frukost med mamma sedan tog jag &mamma en promenad på stan. där mötte jag upp ebba love. blev negerbolle, &tonfisksallad för ebba på mezo, sedan gick vi en promenad &hamnade såklart i ebbas fina mysiga lägenhet med massa te &tv. såg världens mysigaste film medans ebba pluggade projektarbete, ebba är också så sjukt lätt att umgås med.. skönt att ha sånna kompisar då man inte behöver prata massa osv. cissi bjöd mig &ebba på käk. vi gick till, da da tada: MEZO! jag fick min älskade tagiatelle med kycklingspett &ebba sin tonfisksallad såklart &massa oliver, tack cissi! [&tack ebba också] vi hamnade hos ebba igen, mätta &trötta. kollade film &nu sitter jag här för jag var trött &åkte hem. pigg nu, haha så jobbigt.
imorgon blir det plugga projektarbete. pus&kram

Inga kommentarer: