fredag 22 februari 2008

är hemma från kusinen nu, det blev mycket filmtittande men jag klagar inte. i am ledgend [stavning], hata göteborg och slutligen amarican pie 2, fast då somnade jag direkt typ. vaknade &kollade lite, somnade. vaknade dock av att linus log och rå glodde på mig skitnära, jag blev as rädd och hoppade typ till. vaknade vid 1imorse, så traskade vi in till mormor &åt mumma frulle. sen följde mormor mig till bussen, och jag åkte hem. mysigt.

ska ut med viki ikväll. hon ringde.
"hej, jag vill ut"
"viki, jag har inga pengar"
"men du? om jag vill ut så betalar jag ditt inträde"
so off we go, nu blir det utgång idag iaf. fast jag sa förra helgen typ "jag ska inte gåt ill tivoli på länge" så satt man här igen, hehe inte lätt att vara ung och dum, fast dum är jag iof inte. jag är jädrans duktig när jag är ute, ska träffa des ute också, förmodligen. hoppas på en riktigt fint kväll/natt. blir det iof typ alltid med vix &girlsen. ja, viki jag tar tåget 17.33




PS. lina &orre är arga på mig. för dom trodde dom skulle passa mig, hehe DS.

Inga kommentarer: