lördag 23 februari 2008


middag, sminkning &mys hos viki innan det blev en teqila rose i hennes bar. sedan tog vi tåger in till des med hela min väska fylld av cider. väl hos des blev det partymoodmusik, cider, snack &sitta på köksbänken under köksfläkten. sedan taxi till stinsen, drinkar, shotts &en medelåldersman som hade vunnit 8miljoner &bjöd oss på shots. gammal nog att vara min pappa tyckte han det var passande att ragga lite på mig också, hehe. han försvann iaf tillslut, thnx 2 sandras vakt [?] eller gick han självmant? jag föreslog iaf till hans kompisar att hans fruga skulle komma &hämta honom, de höll med mig. sedan blev det gå till tivoli i storm. tivoli var konsigt, sjukt knasiga människor, &de vanliga tivoli pepsen typ. &jag säger hela tiden att det ska dröja länge innan jag ska gå dit, nu kommer det troligtvis att göra det också, om jag inte ska dit och visa upp mitt nya leg, fira någon eller har någon annan ursäkt. spenderade tillslut natten tillsammans med bästis i hennes nya lägenhet, hennes nya rum och hennes nya säng. det var mysigt &jag tackar &tar emot. skönt att ta en liten promenad hem också. imose åt vi frukost, drack te &kollade på teve innan vi gick hem till mig, ebba skulle möta upp lina här och plugga. men innan dess han vi dricka lite te &snacka lite shit. ikväll blir det bara mys med syster &vi har köpt godia chipsisar.

Inga kommentarer: