onsdag 23 januari 2008

tifåli

hade bara textil a idag, det gick fint. först gjorde jag prov sedan gjorde jag ett knapphål på min tröja för sen gick det åt helvete! kul att jag fick sprätta 2 jävla knapphålröv. nästa vecka ska jag fan bli klar. [waaaah viki skrämmde mig med ett sms] ja, sedan gick jag på stan med maggan. eller först fick jag typ veckans nyhet. haha, tror jag dör viki. får prata om det sen okiviki? eh, nu lagar jag mat, softar, smsar med viki, sminkar mig och bloggar. jag är bäst i test 2008. ja, jag ska till tivoli sen med josse. hon hämtar mig vid 7tiden. snäll chej! blir bara jag& josse i think, det blir mysigt. skönt att göra nått tycker jag. har gjort något varjedag sedan jag kom hem, måste fan sysselsätta mig vafan. &på fredag blir det utgång. hihi, vildt med tjejerna. I LIKE. men jag vet inte vad jag är sugen på? mamma får fixa, snell mammin<3
idag bokades rummet inför sthlm också, hihi alla 8a ska sova i samma rum, typ sovsal i think. och vi har onsdag &torsdagkvällen ledig. haha jag var inte bäst, brännde visst min mat. gott. jaja

Inga kommentarer: