torsdag 24 januari 2008

ajsingbajsing

idag började skoldagen med svenska, jag och viki satte oss långtbak medans de andra satte sig långtfram. vår ursäkt var "hehe då kan vi prata" typiskt mig och viki, men who cares? efter var det textil, då fikade vi på annas goda kaka, m! den var så jävla goood. jag åt hur mycket som helst. sedan hände det som INTE fick hända, det som jag fasat för sedan första veckan i 1an (jag är ärlig) jag satte helvetestovnålen i fingret. min textil fröken har skrämmt mig med den sedan förstaveckan ja, och idag så satte jag den i mitt finger. ni kanske undrar varför den är så jävla jävla jävlig? jo, för den har små små hakor på sig, så som en fiskkrok? så man måste typ dra ut den på nått knasigt sätt. jag bara kännde att den var i min finger, och bara skrek "maggan ta bort den, maggan ta bort den, booooort" men ena handen för ögonen, samtidigt som jag stampade i golvet med fötterna och bölade helt förtvivlat haha. maggan bara: "eh, jaha, eh, annika, annika ANNIIIKAA" haha så kom snäll förken &rädda mig haha. så stod alla och glodde på mig, hehe. sen efter ett tag kunnde jag fortsätta. så en liten sp1a bara:"var är hon som böla" jag bara:"hehe det var jag" ahha så menade han en annan i vår klass som hade börjat gråta. jag bara "okej" jaja. ritkitgt pepp på sthlms resan nu iaf .

OJ!
jag måste sova hos lina inatt. puss &godnatt

Inga kommentarer: