söndag 27 januari 2008

sitter just nu och peppar på solning. har gjort det hela dagen men inte fått fingret ur röven att ta mig till solariet. är jävligt pepp på en påse chippe också, men har jag orkat det? nej! tänk att ligga i ett solarim nu med en påste chips, jag hade fan inte bangat. får bli en solning imorgon istället, ska hämta min väska hos des också och hon har ju solarium på hörnan, kanske en snabbis? vore riktigt nice, sen äta chips. jag lovar, jag är ett fetto. på onsdag ska jag till tandis. nästa onsdag åker vi till sthlm. förstår inte. tiden går så snabbt och J ska åka till sälen. jag o viki vill med. viki bara:"jag blir fan arg, jag vill också till sälen" saknar vårt rum viki, med vår älskade säng, vårt bord som var fyllt av cola burkar, ölbrukar, p-piller, oboyglas, armband, örhänge och mobiltelefoner. golvet var fyllt av kläder och handukar. haha

Inga kommentarer: