söndag 27 januari 2008

idag har jag varit så jävla duktig chej. vaknade 11, perfa till summerland. såg det också kom lina hem och var sjukis, så såg vi 2vänneravsnitt i hennes säng, så slocknade hon. så då tog jag tag i mig själv och skrev projektrapport. nu har jag börjat iaf, klurigt som farao i gatan var det. men nu har jag iaf skrivit läxan, hihi. har fotoläxa också men vet inte hur eller vad jag vill göra, vi ska fota struktur? hjälp mig någon. är jätte sugen på chips och på att sola. någon som frivilligt vill komma och hämta mig, sjussa mig till solariumet sedan till pökmeh för att köpa chips och slutligen sjussa hem mig så jag kan dusha och sedan bjuda denna värmhjärtade personen på chips och mys? jag luktar inte för gott heller, eller så bara inbillar jag mig. jag är iaf riktigt skabbig idag, men värre har det varit mina vänner. imorgon är det lång skoldag.

Inga kommentarer: