torsdag 31 januari 2008

fy-fan vad jag har hackat, sytt, hackat, tovat, sytt, hackat och franförallt svurit åt den jävla klänningen idag. jag har fått nålar i mina stackars arma fingrar och alla har varit iriterade på varandra, but thats life. klänningen kommer bli sjukt snygg och vi hoppas på en fin summa cash. för er som inte vet vad jag snackar om så är vi i modeb gruppen med i ett projekt att sy ethnokläder. vi har ritat 4klänningar som vi ska sy upp och sedan ha en modevisningen och på modevisningen ska vi sälja den och cashen ska gå till välgöranhet. första klänningen ska vara klar imorgon kl 10.00, alla har varit inblandade, andra elever från andra kurser, min syster, andras syskon har gjort bollar. och vår lärare satt och tok sydde på bollarna idag. nu har vi 3klänningar kvar som skall vara klara senast 12april. we have 2 work it. jag ska sy en jacka typ. oh, jag längtar till modevisningen. jag kanske till och med ska gå modell, men bara kanske.

köpte fina presenter till mammi efter skolan också tillsammans med maggan &min syster. imorgon blir det middag /fest här med släkt och vänner till mamma, jag har lovat mamma att städa hela lägenheten och städa upp. jag är nog världensbästa dotter, ibland iaf. sedan ska jag gå ut och fira gustav 19, med gänget. ska bli mysigt, roligt och härligt. sedan ska jag åka till pappa under lördagen, ska försöka få min feta här ifrån vid 1100. får jag ändån lite sovmorgon. ringde nyss den söta lilsystern. aw, hon bara:"vi ska busa på lördag<3" ja det ska vi stumpan. nej, nu ska jag se efter min mamma.
peace love and love

Inga kommentarer: