onsdag 30 januari 2008

2051

igår sprang jag in i kitty på tasty house. hon måste vara en av världens snyggaste. jag lovar! hon hade varit och simmat med klassen, hade lite smink runnt ögonen, håret i en söt knut på huvudet och ändån var hon så jäkla söt. jag och kity köpte godis och följde varandra till bussen där jag klappade henne på kinden hejdå. blir nog fika på fredag?

idag har vi varit så jävla aktiva på textilen, snöbollsklänningen blir så damn hot mama så det finns inte. den blir så JÄVLA cool. vi har satt fast alla snöbollarna på baksidan och vi har några kvar på framsidan. blir väl att göra det sista imorgon på mode b, efter fikat såklart. ska även försöka få klart min tjocketröja så jag kan börja använda den, den är helt underbar. dock känner jag mig efterbliven eftersom alla redan är klara med sina plagg. gick igenom hela staden idag för att köpa tyg till den nedrans paraplyklänningen, dock går det inte lika bra.. jag moffade i mig en thaibox där jag &des även träffade på viki, sabb &siroky. sedan blev det soling för mig &d. så jävla skönt det var idag, jag var sjukligt frösen och la mig i solariet och blev varm. nu känner jag mig nysolad, lite röd på brösten. jag han inte mer än typ hem, så ringde viki. hon bara:"vill du komma och mysa?" hell yeh baby! vi lagade ris, kyckling sallad &bärnäås [stavning?]så nu sitter jag här, i vikis data stol. [hehe] och väntar på viki, för hon dushar. imorgon ska jag och lina köpa present till vår underbara mammin, hon blir förtisex. vi ska ha middag på fredag, sedan ska jag antagligen till pappa. annars ska jag möa upp de andra ute. ska nog sola på lördagkväll om vi inte ska göra något speciellt. äh, ska iaf ta med lillsyrran till solariet sätta henne på en stol och sola i 20min eller nått, hon kommer spana in mina boppies [men det gör inget<3]. jag vill ju inte vara allt för blek sedan när mamma kommer hem från hennes paradis. jag ska skicka med henne en fin liten lista på saker jag hade velat att hon hade med sig hem. jag vet redan parfym unt sånna sandaler med typ fina saker på och sjalar. mamma köpte en sjal förra året, till henne själv ..nu är det krig om vem som ska ha den. jag älskar den, lina med. mamma har nog aldrig använt den.
PEACE LOVE AND LOVE

Inga kommentarer: