måndag 3 december 2007

måtag

måntag började i mörkerrummet på skolan &hålla på med pics. fick inte fram det jag ville, fast vad ville jag med dessa bilderna? hehe känns som att jag inte lagt ner någonting alls på dessa bilderna &det är proträtt foto, vilket jag ÄLSKAR? jaja, bättre lycka nästa gång. ska väll få fram nått snyggt iaf. somnade på roffes lektion inte alls med meningen faktis, var ju så jävla trött. så jag slocknade. pyttipannan i skolan blöe. sen kom des &hälsade på. oh bebis kul att se dig igen, eller kul. ja, kul, mysigt, underbart. mm, du ser så fin ut när du är brun, annars också. men altså. ja du fattar? du behövde detta? när jag kom hem skissade jag på ett arbete? kan man skissa på ett arbete? jag kan! sedan somnade jag, åt sjukt god mat. kyckligpasta sås &färskpasta med ruccola sallad. tack mammin du är bäst. nu är arbetet färdig skrivet, inskickat &jag har duffat. mmm, jag luktar gott. mitt hår är fortfarande oranget, men jag bröjar vänja mig. skiter egentligen i vilket. det får väll vara oragnet då. får ändån inte färga det på 2veckor &har inga slantar. började fixa på linas julklapp idag. INGEN FÅR SÄGA TILL HENNE VAD DET ÄR OK? FÖR ISF ÅKER NI PÅ STRYK! ikväll är det pb &chips med lini. sen är det SLUT! sluta att äta godis, dricka läsk &sånnt fattar du ida? du får bara fika på torsdagar! DRICK INTE COLA PUCKOBARN?! hehe, jag kommer lätt bli en tjjöttebulle. imorgon ska jag också plugga. hehe. och onsdag också så jag får undan lite saker som jag ligger efter med. ja, det var väll det? inget speciellt planerat denna veckan.

hoppas på att få träffa j i slutet av veckan när han är hemma på permisson. saknar dig så mycket j. vaknar av att jag skakar &gråter för jag drömmer om dig. hela tiden. du är överallt. jag ser dig i syne också. på bussen var det sist. äh, du vet att jag älskar dig.

Inga kommentarer: