söndag 2 december 2007

julskyltning

kallt som vanligt. men varje år drar man sig ändån ditåt. men nu när jag tänker efter minns jag inte att jag var där förra året, dock 05. (jag har fin fina bilder på mig i brunt hår när jag slickar på en klubba) iaf, jag ebba &maggan var där en stund. magganlove bjöd mig på minimunkar med chokela, säkerligen för att jag ska sluta vara grinchen. eller bara för hon är så extremt godhjärtad. sedan lämnade vi av ebba för hon skulle på advetsfika, vi drog en sväng inom folk&rock och 13. efter det satt vi &frös på busshålsplatsen tills bussen kom. sjukt mycket människor på den lilla bussen. det luktade typ glögg, pepparkakor &rök. fy helvete.
ska troligtvis snart kolla på tv, hoppas det bjus på något riktigt roligt. men jag tvivlar på det. tvapparaten är så jävla tråkigt nu mera. aldrig något roligt. eller jo på veckodagarna har jag massa roliga saker att kolla på. imorgon är det pb, dock inte lika spännande mera.
&jag frågar mig frågan igen, varför? varför gör du såhär? varför blir vi såhär? varför blir jag såhär? jag saknar dig så mycket.

Inga kommentarer: