fredag 23 november 2007

utgång

ställde klockan på 8a imorse, då skulle jag upp och duscha eftersom jag var ganska skanky redan igår. men virre väckte mig med ett sms imose innan 8a, så då vaknade jag. men när klockan ringde kollade jag ut, och fy farao vad kallt det såg ut att vara. jag sket i duschen och stannade i sängen en extra halvtimme istället, sedan blev det frukost till the voice, längesedan faktis.

när jag kom hem från skolan luktade jag riktigt skanky, skolmat, kiss, svett &äckligt hår. första jag gjorde var in i ducshen. m, nu är jag ren och fin. håller på att göra lite mellanmål, sedan ska jag vila mig franför teven någon timme. göra vid mig lite, hitta kläder till ikväll. vafan ska jag ha på mig matherfuckers? hittar väll nått jag kan ha på mig. sedan ska jag till des lite tidigare, kan likagärna vara där som att löka här hemma ju? så ikväll blir det utång, för mig också. fast jag inte hade lust. brudarna peppade mig till max, så nu tjejer är det utgång. des första lagliga och vår första kväll ute tillsammans allihoppa! wi. näe, nu kallar mellanmålet. vad ska jag ha på mig ikväll?

cheapmonday &min nyårsklänning som linne?
organicklänningen med stumpbyxor &högklackat?
cheapmonday &brunt linne? (som @josse)
hjälp!

2 kommentarer:

Paula sa...

HAHA dokti. nu luktar du fint nam nam.
du ska ha cheapmonday och brunt linne, sexi sexi :D

Paula sa...

HAHA mmm ren o din. dokti, nu luktar du gott i alla fall. nam nam!

du ska ha cheapmonday och brun linne, sexisexi :D