lördag 24 november 2007

föfesten igår ägde rum hos sandra, des syster. det var hur trevligt som helst. hade riktigt roligt på förfesten &jag tror des också hade det tillsammans med alla andra? kom typ 3killar och skulle vara med på förfesten, men dem tog sandra hand om så dom stack. haha. sedan åkte vi till stan, jag och viki gick till hennes kusins pimp and hoes fest, lokalen var 2die for. och vikis släkt är så jävla roliga, "där är ju tudlisa också, hej". och dessutom var ju alla utkällda till pimp and hoes. vi dansade loss där en stund. sedan gick vi till tivoli, där drog jag sönder min polend bigmama skinn väska. jag är så jävla duktig altså. vi tog taxi hem redan 20 i ett. jag var trött, viki också och tivoli var inte så jätte roligt. vi tappade bort alla, och lixom ja? väl hemma hos vix, eller ja mitt andra hem så deckade jag i sängen pangbom. vixan hade legat &snackat med mig. hehe, vaknade 9imose. då gick vix upp men jag låg kvar och sov till halv elva. sedan blev det frulle &typ tusen filmer. typ en film om en brud som låg i koma &kom tillbaka o ja skitsamma. just my luck, &scary movie4. haha jag älskar scary movie. hungrig som fan nu typ. hoppas mamma kommer hem snart så vi kan äta. ska jag köpa chips? namnam

Inga kommentarer: