söndag 18 november 2007

sön

Hur mår du idag?
- Toppen!
- Helt okej
- Blandade känslor
- Kunde mått bättre
- Livet suger

Vad har du för hårfärg?
- Brunt &
- Blond
- Rödtott
- Svart
- Färgat i någon frän färg

Vad har du för ögonfärg?
- Gröna
- Blåa
- Grönblåa
- Svarta
- Bruna
- blå
- vetej

Vad gjorde du igår?
- Slappade
- Festade
- Shoppade
- Var med vänner -> dem drack öl, jag drack cola.
- Ingenting

Är du snygg?
- Ja, som fan!

- Helt okej
- Varken snygg eller ful
- Nej, jag ser förjävlig ut
- Jag vill ta livet av mig

Hur är din civilstatus?
- Kom och ta mig

- Singel
- kanske något pågång
- Låt mig vara!
- Har pojkvän/flickvän
- Har barnbarn & hela kittet

Vem saknar du just nu?
- Min familj ->
lini
- Min pojkvän/flickvän
- Min bästa vän
- Vännerna
- Både vänner och pojkvän/flickvän
- Allt och alla
- Ingen speciell bara någon

Roligaste ämnet i skolan av dessa just nu?
- Matte
- Engelska
- Svenska
- Språk
- Estetisk verksamhet -> går ju estet?
- Håltimme
- Inget

Vad ska du göra idag?
- Umgås med vänner -> palo var här en snabbis
- Vara hemma och ta det lugnt ->lökat hela dagen
- Nörda framför datorn
- Vara med pojkvän/flickvännen
- Festa som aldrig förr

Vad blir det för klädstil idag?
- Jeans och tröja
- Klänning
- Naken
- mjukis byxor & favorit tröjan
- Shorts och t-skirt
- Partyklädsel
- Pyamas
- inget av de

Hur många kontakter har du på mobilen?
(aktiekurser, bilbärgning, börsnytt osv. räknas ej)
- Under 50
- Mellan 50-100
- Mellan 100-150
- Mellan 150-200
- Över 200

Leta på den 15:onde kontakten på din msn som är online och beskriv den med ett av dessa ord.
- Bäst
- Snygg
- Ful
- Snäll
- konstig
- Jadu...

Vad längtar du mest till just nu av dessa alternativ?
- Julafton
- Sommarlovet <3
- Plugget
- Skidbacken
- Födelsedag

Vad har du för färg på väggarna?
-Vit
- Blå
- Röd
- Beige
- brun
- Annan

Hur lång är du?
- Mellan 150-160
- Mellan 161-165 -?
- Mellan 166-170 -?
- Mellan 171-180
- Över 180

Hur många är ni i din familj?
- Under 4
- Mellan 4-6 ->med orre
- Mellan 6-8-
Mellan 8-10
- Över 10

1 kommentar:

Paula sa...

"palo var här" :D haha mmmm