måndag 19 november 2007

dancing in the moonlight

har dancing in the moonligt på skallen, i huvet, överallt. det hela började väll på johns förfest för johnr i fredags. då jag, lini, john, john, palo &lilledanni satt ihoptryckta på johns rum och sjöng allsång och drack diverse goda drcyker. jag var nöjd, tack för i fredags frästen och grattis johnr nu är du 18 och nu är det galna utgångar till 1000? palo du blir också snart 18, eller snart fyller du 17. sen ett år av olidlig väntan, sedan 18. då ska vi fira dig och gå ut lagligt denna gången, mini.

sitter just nu här och masserar mina nipples, det är ju så sjukligt kallt. eller jag somnade i soffan innan utan filt, eller täcke. så blev det kallt så vaknade jag. gick upp då och lagade te till mig, och pepparkakor. och lite chokela där till, blev glad chej. efter skolan cyklade jag ch emmus till mariapark och hälsade på våra gammla lokaler och lärare, alla var så glada att se oss. vi satt och pratade med mange 1h45min, tiden går snabbt när man har roligt, vi lovade att komma tillbaka snart, då med blåbärspaj. jag fick även med mig lite presenter, eller ja. minnen iaf, 3bilder på mig. en från 4an, en från 7an &en från 8an. jag var lagom söt, det kan john intyga. (hahahaha lina gav honom en ful bild på mig i smyg för han var chär i mig) viki ska inte få se dem.

i skolan idag när jag skulle gå till källaren och kissa, (toan i korridoren luktar typ bajs?) så gick jag i trappan ner till källaren. när jag går där i min egna lilla värld så glömde eller tappade jag bort mig själv. för helt plötsligt låg jag i en hög på golvet i trapphuset? jag hade då glömt de två sista trappstegen och det resulterade i en hög på golvet vid namn ida. obs! jag har gått i dessa trappor varje dag i 2½år. suck. det är bara jag som gör sånnt. när jag väl tog mig upp från trappgolvet så fick jag en fet skrattattack och det värsta var att jag kunnde inte dela den med någon, jag skrattade från trappan och vägen bort till toan. det värsta är att på vägen träffade jag säkert på 10pers medans jag går och skrattar högt åt mig själv. dem tror nog jag är shitzo.

Inga kommentarer: