fredag 30 november 2007

puh!

i onsdags efter lite ståhej åkte jag till viki tillsammans med lini &maggan. vi lagade tacos, sedan mös vi med chippe, läsk &tv. sedan fick jag skön massage &somnade gott brevid viki. på morgonen vaknade vi 1½h innan vi skulle upp. viki låg &asgarvade, och drog av mitt täcke haha. sjukt jävla cp viki. kom iaf till skolan på torsdagen vid 12 &såg ettornas konsert. sedan blev det fika i syslöjdsalen, men massa. sen säda, plocka fram grejer osv. jag gjorde vid granen med josefine, maggan &vik. snygg blev den. var helt sjulter efter allt städande, min klänning hänger i cafeterian på nic! KOM O KOLLA DEN ÄR AS SEXIG. det kom fram en lärare och bara: "har du sytt den?" jag bara:"ehhe ja" hon bara:"guuud va snygg" ehhee, jag är bäst. efter öppet hus var jag så sjukt slut, hade sytt as mycket på min tjocketröja också. hoppas allt är rätt annars dör jag! hehe. (fan vad jag skriver hehe) åkte till maggan &käkade pirre. dushade, bakade &somnade. upp tidigt imorse &ut på äventyr till ullared! wohå! hemma nu &är helt slut. har shoppas massa snygga undies &hårfärg, blondie is backkiiii! fuck yeh! är helt utmattad, eller det sa jag kanske innnan? maggan har sjukt snygga bilder på mig iaf. jag är hyper aktiv som fan. ska måla naglarna nu, tvätta av färgen, färga om, käka, måla klart, duffa, och sedan åka till orre. woho!

PUSSHAII

Inga kommentarer: