tisdag 27 november 2007

day

igår när natten nalkades, skulle jag såklart sova. (efter att jag lyssnat på for my father minst 100gågner, annan historia) jag skulle tända mitt lilla nattljus som står brevid sängen. pyttsan, jag brännde hela tummen &brännde av halva naglen. det luktade verkligen skunk på mitt rum. gjorde lite till mitt projekt arbete, jag? m, jag skrev rätt. jag jobbar bäst om natten, ska riva ut fler bilder idag och knåpa ihopa kollaget imorgon?! efter att jag skrattat mig kissnödig i skolan minst hundra gånger tillsammans med maggan &viki. matan idag slår allt, jag var nära på att spruta vatten över hela matan. (ni är bäst görls) eh, ja iaf efterskolan gick jag med vixan ner till stan och la undan ett par skor som jag ska få av mammi i julegåva. imorgon ska jag hämta dom, wi. efter det följde jag min fru till bussen och jag vinkade henne haiidå. jag satte på min SNYGGA (fula) mössa &bajkade hemmåt. vixan &maggan har skrattat sig ner på marken åt min jävla mössa idag. mobba inte min mysse som hängt med sedan jag var typ 13? 14 kasnke? den är svart fin &tajt. haha. liten toffs på också. ska ta med den till sälen för att mobba viki. haha hon kommer dö &mobba mig hela veckan.

note 2 self
-plugga
rolfs
religon
sv bok
sv antiken
sv debatt
projekt arbete, inledning.
textilb arbetet
arbetsmiljö arbete stress (innan fredag)
-tömmafacket
-ta ledighetslapp
-föra över pengar till mamma


wah, nej! detta blev helt plötsligt för mycket för min lilla hjärna. bah! hur fan ska jag hinna? orka? mitt sociala liv rip.

Inga kommentarer: