tisdag 16 november 2010

inatt var det virrvarr i min hjärna. jag har drömt så mycket.
vi var på bali, alla var med. jag tittar ut från mitt fönster och utanför finns det bara massa bambu, överallt gröna bambupinnar. så ser jag, en älg som står på händer, en börn, nej två björnar och en älg till. sen skulle vi ut och surfa med petter, det börjar med att vi sitter i en sittlift för att vänja oss vid brädan (?) också doppas man typ i en fet våg, som höll kvar dig skitlänge. tillslut fastnade jag och vägrade göra det igen. då fick vi äntligen brädorna! men jag får en bräda som är gjord av typ skummgummi, så när jag lägger mig på den så bara sjönk den, jag fick kämpa som ett jävla djur, jag var först fram till fångarna på fortet. där vi skulle fortsätta vår surf. (eh?) här någonstanns slarvar jag bort min surfbräda (OKEJ? den är ju inte stor?).

Inga kommentarer: