måndag 31 maj 2010

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? jae.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? r, imorse. fast då sov vi.
3. Hur lång är du? 1.67.
4. Vad väger du? våga vägra vågen.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? avatar.
6. Skriv hela ditt senaste sms : jajemen, hur är det med dig snäckan?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag älskar mina gratis sms, men ringer mycket också.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? tidigt imorse när jag tog en hostmedecinshott.
10. Icke godkänt i något ämne? si.
11. Mvg i något? si
12. När vaknade du idag? 06.13 först. somnade om till 10.
13. Vilken är din favoritplats? solen, bryr mig inte om var.
14. Vilken plats föredrar du minst? där det är kallt, frysen kanske.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? ja, utomlands eller boende i en större stad.
[16. gone.]
17. Vad sover du i? superwoman trolla.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4.
19. Var har du bott/bor? åstorp, tågaborg, mariapark, laröd, pö. snart tågaborg igen!
20. Tycker du om kinamat? nom, men thai är godare.
21. Tycker du om kaffe? like.
22. Vad dricker du helst till frukost? jurre eller vatten.
23. Kan du spela poker? no.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? twinsis, &ebbas lillebror viktor.
25. Vill du ha barn? ja, fast bara tanken av att vara gravid skrämmer mig.
26. Kan du några andra språk än svenska? eng. sen kan jag typ hund, hej &säga mitt namn på spanska.
27. Har du någonsin åkt ambulans? once, när jag var bebi.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? hav, lätt.
29. Vad spenderar du helst pengar på? resor, kläder.
30. Är du cool? att jag är.
31. Kan du rulla med tungan? si.
32. Vem är den roligaste människan du känner? anna är väldigt rolig, des också. och r, fast han är mest knäpp:*
33. Vad har du för ringsignal? M.I.A - paper planes
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? mamma har sparat en del. typ mina rosa tofflor.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? hjärtformade solglasögon.
36. Kan du byta olja på bilen? näe.

Inga kommentarer: