onsdag 21 april 2010

senaste
låt du hörde: john mayer - who says
film du såg: regin over me
mat du åt: lussebulle
kram: robin
puss: robin
känslan: wiwi. wiiiii!!
resa: egypten med lini.
glädje: jag är ledig idag.
dröm: att det var några män som kidnappade mig.
person du träffade: lini ligger i min säng:*
personen du pratade i telefon med: lini
personen du fick sms av: robin
gången du åt 7-eleven korv: natten då vi spenderade några timmar på 7eleven. innan egypten.
gången du var utomhus: igårkväll i regnet.
gången hela din familj åt middag tillsammans: long time.
saken du köpte: mat i säkerligen



allmänt:
ska bli skoj: att få lön på fredag!!
ska inte bli skoj att: att lönen tar shlut.
sparar till: borde spara till resa. gör det INTE. så inget.
pålägg som gäller: ost, ost, ost, ost, ost. ost. sa jag ost? och marmelutte.
önskar att jag var bättre på: spara pengar.
dagens dryck: vi har skitmycket juice, så det blir nog det.
vad saknar du: anna. JÄTTEMYCKET!
tre band/artister: coldplay, kent, jack johnson.
vad har du gjort idag: inget, ligger fortfarande i sängen.
brukar du svära mycket: helt ok mycket.
hur tidigt stiger du upp: typ 9-10
på helgerna: ack. stiger upp inte.
vad ska du göra ikväll: laga middag med lini, lindi &kanske den lilla.
hur många timmar sover du per natt: förmånga.
vem är snyggast i världen: äh. vickan silvstet. lätt.
vad är det för veckodag: onsdag.
bästa saken som hände mig förra sommaren: hultsfred var väldigt roligt. lyckan under the killers var total. annars att anna var hemma, att jag des &billy hade sjuka utgångar under sensommaren.
favoritplagg i garderoben just nu: beigerandig tröja.
längd: 167
vikt: köttbulle, typ.
byter gärna garderob med: lauren connrad, lätt.
byxa eller kjol: byzza
senast utlästa bok: grabben i graven brevid. sen har jag kämpat med shantaram väldigt länge
mitt rum kan beskrivas som: oranget, ja. stökigt. dammigt. mysigt.
mig själv med tre ord (just nu): glad, nyvaken, pigg.
jag tränar: lyfter robin som ett flygplan.
jag ville bli när jag var liten: skriskoprinsessa (konståkare) eller fönsterputsare.

Inga kommentarer: