tisdag 15 december 2009

igår spenderade jag hela dagen på väla typ.
först missade jag och linifini bussen så vi GICK till väla. fint med prommenad på morgonen. väl på väla var vi tvungna att belöna oss med lite cola. sen blev det julklapps-shopp &lite shopp till oss själva. jag fick ett linne &en tröja av linifini i julegåva. jätte fin! ni får se en vacker dag. också fixade jag hårfärg och solbrillor till mig själv. oh! vill bara glida runnt i dom i sommar nu. det sjuka med mig är. att när jag köper/får nya kläder så matchar jag alltid det i huvet till sommaren. "det blir hett i sommar på en festival med mina levi's shorts" jag klär mig bättre på sommaren, det tycker jag fan i mig. längtar så jävla mycket till sommaren och våren. så jag kan glida i brillorna, och mina levi's. fucking love it.

des fixade mitt hår igår. nu är det jämmt, väääldigt mörkbrunt &liiiiitepytte rött i. so damn hett. love it. sen mysade jag, des, lini &billsan till svenskahjältar galan. en fin gala det.

Inga kommentarer: