tisdag 27 oktober 2009

världens äckligaste grej hände mig nyss. eller typ iaf. jag har läänge haft en liten svart prick på min vänstra patte. skit konstig har den varit, stått ut lite också. sm en extra liten nipple. okej inte lika fat som en nipple men... jag har varit skiträdd för den och visat den för alla. "kolla vad jag har? skit koooonstig?" alla bara:"det är inget farligt" tillbaka. nyss satt jag på linis golv [var annars?] också kollar jag på min äckliga prick. och ser att den är lite konstig. så jag trycker litt på den. och ut kommer det en svart sten? seröst? typ en svart grej. hård som en sten. altså? jag fattar ingenting?

1. håller jag på att förvandlas till en sten?
2. jag har gnidit patten i sten?
3. jag har en svart tjock hård pormask i patten?


HJÄÄÄÄLP!

Inga kommentarer: