fredag 16 oktober 2009

jag lyssnar på no air med jordan sparks & chris the brown bear. liv.
idag gick jag upp kl 10. efter bara några timmar sömn. jag har redan hunnit tvätta, söka jobb, borsta håret &äta en smörgås. igår satt jag på pl och drack redbull (-vodka). trevligt. sedan tog jag nattbussen hem & fick åka runnt hela (eh läs halva) helsinborg för att komma hem. jävla korv. jo. ikväll ska jag kolla på idol &matas. des bjöd in mig på idol, jag bjöd in mig på mat. eller des ville att jag skulle bjuda in mig. so i did. she's a cutie.

imorgon åker jag, des, barnen &barnens parents till halmstad för att... ja, parentsarna ska jaga &vi ska passa barnen. vi åker redan kl 7. (på morgonen, eh) men vi klarar oss. jag har des, des har mig. också har vi fyra söta små barn att krama på. vi är tillbaka i helsinborg på söndag någongång. säkerligen skit trötta. men thats life. nästa vecka har jag lite möten att gå på, lite grejer att verkligen ta tag i som att träffa lite peeps, viktor du är #1. sedan. får vi se. vad jag känner för. vinter har det blivit här iaf. för er som vill veta. typ fisanna i roma, linda in ithaca &kattskällsarna i fucking thai. (raff för att ni har det lite roligare än mig!) nu blev detta jävligt lååångt &tråket. fast det skiter jag.

Inga kommentarer: