tisdag 29 september 2009

varför har jag blivit så jävla görliegörl?
jag älskar att köpa grejer som luktar gott. helst små söta läppsyl, ja för det är ett jävla stort plus om förpackningen är söt. att lukta persika &vanilj på läpparna är ju jätte gott? jo, att ha tre deo's är också jävligt bra? eller? jag brukar ha EN som brukar vara typ slut, he! nu har jag tre. [suck, why ida why?] smink. jag hatar smink. smink hatar mig. men ändån har jag envist köpt mig en helt ny jävla sminkväska. ja, med allt i! puder, rouge, conceler, YOU FUCKING NAME IT! i fucking fucked my self up rejält. det finns fan ögonskuggor också? jag tror att jag måste göra nått. jävligt drastiskt. viktor. jag behöver dig. jag förstår verkligen inte vad som har hänt? jag borstar håret också? för jag hatar trassligt hår? näe! jag älskar trassligt hår. jag måste ha slagit mig? eller så... var det dom jäkla redbullvodkasarna som tog mina sista fina hjänceller. nu ska jag fortsätta lukta gott. ehw. jag hatar mig själv.

Inga kommentarer: