fredag 28 augusti 2009

oh. jag är helt utmattad från igår.
vi var på shoppohollicarnas paradis igår. då måste man vara jätte konsentrerad och jätte glad, samtidigt. för att gå igenom alla jävla avdelningar, kläder, underkläder, hygien, inredning, mat, elektronik och sist men inte minst häst. jag fick med mig sjukligt nödvändiga saker hem. såsom trollor i lass, hygien grejer såsom hårspay, bodybutter, ansiktskräm, borste, hårspay, smink osv. en tröja, ett linne och ett nitskärp, twilight böckerna [måste börja läsa mer thats why] ja sjukligt nödvändiga grejer. vi lassade, tramsade och skrattade. och jag sa hela tiden "jag måste ha en borste, jag har ingen borste" "jag måste ha smink, jag har inget smink" "jag måste ha dittan, för jag har inte dittan" altså. jag insåg igår att jag inte är så jävla tjejig. vafan är en borste lixom. mitt hår har inte sett en borste sedan vi kom hem från hulstfred. vafan är inpackning? smink? hallåå? whatevor. nu har jag laddat upp och jag ska bli en så jävla fräch brutta! nu startar vi. idag är dagen på mitt nya liv som tjej. jag läser fan twilight böckerna. då har det förfan gått utför. hjälp. jag kanske inte borde följt med igår?

efter vi kommit hem, var jag dödstrött. då skulle jag &sörra på middag hos kajjan &e. det blev en sen middag, fast det gillas. och det avslutades med typ kaffe. tack gud. mysigt, gott och lovley. dock önskar jag att mitt humör varit med mig på en helt ny nivå. men thats life. nu ska jag äta skigoda kex &läsa lite twilight. sedan ska jag jobba. jadå.

Inga kommentarer: