söndag 23 augusti 2009

en jävla massa djur som ska terrorisera mig idag.
ringde till mamma i pannik innan för att hon skulle kolla en grej [tack mamms:*]
och sedan käkade jag pizza med john &pratade litt om lifet.
nu kom det en äcklig långben och terrade mig.

funderar på att kolla på tv länge idag :)
blir en lugn vecka på jobb. bara några få timmar på eftermiddagen/kvällen.
det gillar jag. då jag jobbade mycket förra veckan &denna veckan kan jag göra något både på förmiddagarna och kvällarna. det gillas av mig. på torsdag eller fredag kanske det blir roooad trip. men bara kanske. annars har jag lite things to do denna veckan. typ översätta mitt cv och skicka iväg det. städa klart mitt rum och min underklädes box. göra en sån, vafan. eh. spara pengar. [slå mig om jag köper kläder] fast jag behöver liiite kläder. eh. not. sen typ. fixa ett pass. börja använda hjärnan och så.

anna, hoppas du har det bra. skriv till mig om du inte har det bra. annars också.
känns redan litt tomt här hemma. vi ses sanart!
KÄRLEK.

Inga kommentarer: