tisdag 28 juli 2009

jag känner mig verkligen som en hemmafru. idag har jag bott hos lina i exagt en vecka. jag stomtrivs. en vecka till lär det bli! mamma är bortrest och jag gillar att ha sällskap. dessutom gillar lina mig också. [och mitt rum hemma är dunderstökigt eheh!] tillbaka till hemmafru grejen. jag har diskat varjedag sedan jag kom hit, rensat linas skafferi [idag frågade hon mig, 'ida vart ska detta vara då?' jag har makten över linas skaffe, wöö!] och nu tvättar jag &lina. genemsamt i hennes ap för första gången. yai. fast lina tycker det är smidigare att tvätta utan en [döds]trött mig. jag lixom fummlar med allt, tappar, sparkar och krockar med grejer. ganska givande tycker jag. det tycker inte lina. efter tvätten ska vi handla och laga en genemsam goood middag. det gillar jag. också vill jag ta kvällsdopp ikväll. någon som är på kvällsdopp? jag får förhelvete bada!

love.

Inga kommentarer: