lördag 13 juni 2009

Vem ringde dig senast: anna, inatt
Vad har du för trosor på dig just nu: svarta spets med vit kant? haha
Vad står det i ditt sjätte sms: "till elva, tolv kanke"
Kan gå utan smink: att hon kan
Vad brukar folk få för intryck av dig: shkeew
Har någon slagit dig riktigt hårt: word ap
Använder du parfym: näe. för jag spillde ut hela jävla flaskan i väskan;C
Vad kollar du på först hos en kille: hmm. beror på vad jag ät ute efter? haha
Vad är klockan: 16.37
Vilken färg har din mobil: grå typ. fast den är annas.
Vad ska du göra nu: fixa mig.
Är du social: abs.
Känner du att du orkar med en fråga till: langa!
Vad tänker du när du vaknar: få tyst på klockjävlen!

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
neehdå.
2. Brutit ett ben? icke
3. Gjort nåt du ångrar? man ska inte ångra.
4. Hoppat Bungee Jump? naaah
5. Ljugit för någon du tycker om? up.
6. Ätit en hel tårta? naaah
7. Gjort bort dig offentligt? självfallet.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nah. eller?
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja.
10. Velat försvinna? nah

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? en vännina till mamma ringde nyss
2. Telefonsamtalet du fick? anna inatt.
3. Personen du va med? va med? va med? va med? hjoppe? HAHAHAHAAHAHAHA. (är så jävla efterbliven i hjärnan nu)
4. Roligaste grejen som hänt? igår var det nog när jt rammlade ner från barstolen på pl13. förlåt. men nu när jag tänkter på det så dör jag. hahaha av skratt.
5. Personen du sms:ade? mamma:*
6. Du va i en bil med? taxichaffis, john &nadia.
7. Gick på bio med? des var med iaf?
8. Var och shoppade med? fini
9. Du kysste? dudej. aj.
10. Du skrev till på myspace? whooooot?
11. Du kommenterade? shy!
12. Du tillbringade natten med? annielove
13. Du kramade? john tror jag

Inga kommentarer: