söndag 21 juni 2009

midsommar, midsommar, midsommar.
eftermiddagen började hos mormor, med mat öl &nubbar. sedan rullade vi hem till maggan för fest. bag in box för törstiga pojkar? dudsen hoppade i poolen och då kunde jag inte motstå. så jag tog mig ett dopp med dudsen + maggan. också blev det bastu på det. partytält vin och spotifylistor. senare drog jag och anna vidare. åt lite till, drack vin och slutligen sjussade anna mig hem på sin cykel. det regnade. och vi plockade blommor &hoppade över gräsmattor. en helt fab midsommar, verkligen. tack alla, ni är finast.

igår sa vi hejdå till linda.
det suger. fast hon kommer få det underbart i usa.

idag skulle jag åkt till nyköping för att jobba lite. men tåget går om 30min och alla biljetter var slut. så imorgon åker jag troligtvis istället! mysigt.

Inga kommentarer: