tisdag 26 maj 2009

Tio första
Första bästa kompis: linifin, lisette.
Första bil: none.
Första kärlek: minns att jag låg och åmade mig på en kille på fritids, markus hette han nog.
Första husdjur: mitt eget var nog en kise, annars vovve ronja &quila.
Första semester: typ smögen i fink.
Första jobb: fritids komunalt för några år sedan.
Första köpta skiva: syrran säger att det är spicegirls?
Första riktiga kärlek: måste nog säga simon.
Första piercing: my beloved tragus!
Första konsert: aqua babe!

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: öl ofc!
Senaste bilfärd: linda körde mig hem igår
Senaste filmen du såg: click med jbabe
Senaste ringda telefonsamtal: mamms
Senaste bubbelbadet: oh, det var längesedan.
Senaste spelade cd: hm. troligtvis en brännd.
Senaste kyss: typ hej?
Senaste gången du grät: när jag läste annas mail! haha
Senaste måltiden: öh. fyra små rätter (L)

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
nä. eh?
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: efter eller före?
Blivit kär vid första ögonkastet: nah
Fastnat med blicken i någons urringning: ofc
Fått ditt hjärta krossat: näe.. tror inte det.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Haft ett one night stand: haha?
Busringt till någon: alotah

Sju saker du har på dig just nu
1. rosa &gula boxar trosor
2. vitt linne
3. kattehue &cepehue
4. armband
5. turban ala handuk
6. -
7. -

Sex saker du gjort idag
1. jobbat
2. cyklat
3. gått
4. ätit, mm!
5. skrattat
6. sprungit i regnet

Fem favoritsaker utan rangordning
1. mucis
2. finaste vännerna
3. sommar &sol<3 4. skratta

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. lini
2. des
3. anna
4. vix


Tre val
Vitt eller Svart?
svart
Sommar eller vinter? miss sunshine
Choklad eller chips? chippä

Två saker att göra innan du dör
1. bränna ner gävlebocken (förlåt john)
2. åka snöscotaaH!

En sak du ångrar
jag orkar inte ångra. bara leva

Inga kommentarer: